Halmstad Arena

Igår var jag på Halmstad Arena och provfotade för ett jobb jag ska göra åt Actic.
Där var otroligt bra ljus! Drömmen för en inomhus fotografering med vacker mjukt fönsterljus.

Mer eller mindre allt ni ser på bilden är fönster. Och innanför var det vita väggar! PERFEKT!



Bilderna jag ska ta/tog är inte precis den sortens bilder jag brukar fotografera, men det är kul att prova på någonting nytt!

Kunden ville ha enkla rena "studio-bilder" för att sen kunna använda bilderna i reklamkampanjer, på affischer osv.
Och har man ingen studio får man ju försöka lösa det på bästa sett ändå. Jag tycker jag lyckades rätt bra. Vad tycker ni?

Modellen på bilderna är min syster, och dessa bilderna är alltså endast test-bilder.

FÖRE                                                                                      EFTER





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö