.

Hej och välkomna hit!

Ni har hamnat på min kombinerade hemsida & blogg.
Här visar jag upp bilder jag tagit samt skriver om min vardag som ung fotograf & företagare.

Oavsett om ni är här för att inspireras eller för att ni letar efter den perfekta fotografen hoppas jag att ni kommer gilla det ni ser.


Vem är då jag som ligger bakom denna rosa sida?


Jo mitt namn är Linn Hansson. Jag är en glad 21 årig tjej från Halmstad i Halland.
I maj 2010 startade jag mitt egna företag som fotograf, LH-foto.

Bröllopsfotografering är det som ligger mig närmast hjärtat, och jag lämnar sällan en vigsel utan tårar i ögonen.
Ett bröllop är stort även om det är ett "litet" bröllop.
Att få vara med och dela en så stor och viktig dag, en dag fylld av kärlek, känslor och glädje är för mig bland det finaste
som finns. Jag älskar att fånga känslor och detaljer på bild, skapa minnen med era ögonblick.

Jag fotar inte bara bröllop utan fångar gärna även andra stora ögonblick i livet.
Det behöver inte vara stort för mig, eller för någon annan, utan det är dina viktiga stunder i livet jag vill föreviga.

Den fina stora gravidmagen, det nyfödda lilla knytet, barnets 1-års dag, sonens konfirmation eller dotterns studentbal,
eller varför inte allihopa samlade på en och samma bild?


Jag vill skapa personliga och naturliga bilder som gör er glada varje gång ni tittar på dem.
Bilder som får er att minnas. De där vackra, personliga och fina ögonblicken i era liv.
Inget ögonblick är för stort eller för litet för att förevigas.


Kika gärna runt bland mina bilder med hjälp av galleriet ovan eller kategorierna längst till höger.
Om ni lämnar en kommentar eller två blir jag extra glad!

Ta hand om er!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö