trött

Sitter och väntar på att jag ska börja jobba kl 1... Ja, på donken då alltså.
Är så sjukt trött så längtar bara tills klockan är kvart över 4 så jag får gå och lägga mig!

För att hålla mig vaken redigerar jag såklart lite Lily bilder. Börjar bli en kvälls/natt rutin nu ju.

(Fötter är typ det äckligaste jag vet, fotfobi ja! Men såna här små fossingar är ju så söta!)


Postat av: Linafoto

Svar: Laddar in dem oredigerade bilderna i en mapp som kunderna sedan får välja mellan :) När dem har valt bilder så ser jag vilka dem har vald och jag redigerar dem :)

2010-09-05 @ 22:50:04
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

aha ja de va ju lite trist :P ja men visst lägger upp den :)!

2010-09-06 @ 12:10:14
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö