Något ovanligt

Naturbilder.

Ja, förr var det min stora passion! Blommor, skog, bäckar, träd, landskap, ja det var det som för det mesta fyllde mina minneskort och överallt såg jag den "perfekta bilden" framför mig och när jag av någon anledning inte hade kameran med mig, önskade jag att jag hade haft den.

Nu har jag nästan aldrig med mig kameran någonstans, och några perfekta bilder är mer sällsynta vyer nu.
Jag fotar nästan ingenting förutom porträtt nu. Det är rätt tråkigt faktiskt...

För någon vecka sen var vi ute i skogen och plockade bär, och kameran hängde på axeln för en gångs skull.
Knäppte av 4 bilder på den här växten och 3 över en alldeles fantastiskt vacker sjö... (Som för övrigt bara såg ut som ett träsk i kameran)
Alltså, 7 bilder.. Förr hade mitt minneskort vatt fullt. Men men, 7 bilder, det är ju bättre än inget!





Postat av: Sanna Ek

Tusen tack, det värmer att höra :) speciellt från någon som är så duktig själv! Har kikat igenom lite och du är också grymt duktig på att hitta en känsla i dina bilder!

2010-09-28 @ 19:41:22
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Michaela Fagerudd - Blivande fotograf

Tack så mycket :DD

Fina bilder, kan tänka mig att de kunnat bli riktigt häftig i en redigering av tonerna gul/röd/blå :D I min fantssi iaf :D



tråkigt att fotrandet lämnat lite :/

2010-09-29 @ 17:40:17
URL: http://michaelaf.blogg.se/
Postat av: Yiyi [Fotoblogg]

Sv: Haha, ja! :)

2010-10-01 @ 22:21:17
URL: http://yumeiro.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö