Linda & Fredrik | |


Linda & Fredrik 21/8-10














Del 1 hittar ni här


Postat av: Linda, foto

sv: Tack!



Än så länge är LHfoto en hobbyverksamhet eftersom jag bara fotar lite vid sidan om studierna, men vi får se vad som händer i framtiden! Var efter jag startade den verksamheten som jag hittade hit till dig iaf :)

2010-09-17 @ 18:45:33
URL: http://www.hillmering.se
Postat av: LISA MARKLUND

sv; aw, tack! Haha! gör du då?

2010-09-18 @ 15:16:08
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: EMMA - FOTO

sv; hihi tack =)

2010-09-18 @ 17:04:58
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Tack snälla! Ja jag börjar ju faktiskt känna det själv också nu, att jag har utvecklats och inte längre vill jobba gratis liksom. Det jag kan känna är att jag inte är redo för att jag har problem att få skarpa bilder (inget som direkt syns i bloggen), särskilt på halv- och helkroppsbilder. Har du haft det problemet och vet vad det kan vara jag gör fel? Sen är jag uuuusel på att säga vad de ska göra osv, så det blir mest uppställt liksom. Idag hade jag en fotografering som gick skit, och då tappar jag tron på mig själv. Igår var jag så himla säker att det va dags att starta företaget.. ja suck =)



Sen, är det lätt att få f-skattesedel? Jag läste på skatteverkets hemsida att man måste visa att man har kunder osv, men det kan man ju inte veta innan?? Jag menar, jag har ju en kundkrets men jag har ju ingen aning om i fall de kommer tillbaka när det kostar. Hur var det när du startade?



Kram o tack för att jag får fråga =) Kommer säkert fler "dumma" frågor ;)

2010-09-19 @ 16:45:40
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Glömde en fråga haha. När började du kalla dig fotograf? Innan du startade företaget, när du startade eller när du hade jobbat med företaget ett tag?

2010-09-19 @ 18:06:42
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö