Hej & Hå

Oj, nu har här varit tomt några dagar... Jag kommer aldrig bli nån rik & berömd storbloggare, det är ju ett som är säkert i alla fall!

Ska alldeles strax hoppa i mina jobbekläder och bege mig bort mot donken för ett litet nattpass.

Har ägnat en timme nu åt att redigera lite fler Lily bilder. Är nu klar med 50 stycken, 100 more to go.
Känns lite jobbigt att det går så sakta frammåt, vill ju leverera bilderna så fort som möjligt!

Får spendera hela morgondagen framför photoshop, har lite gamla bilder att göra färdigt också...

När jag är klar med alla bilderna kommer lägga upp mina favoriter i ett och samma inlägg...
Så länge, titta & njut!



Postat av: Pamela

Sv: haha vilken tur! ;D

Oh jag tackar så mycket! :D :D

2010-09-12 @ 17:50:32
URL: http://zoniex.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

guud vilken underbar bild!



haha nej va kuuul ;P Vem är de då :D?

2010-09-16 @ 22:41:13
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö