Svårt

Precis som förra året ska jag ha lite "gille" i fotostudion på julskyltningen med bl.a. lite utställning av mina bilder, erbjudanden, tävlingar och fotografering för de som vill.

Det stora problemet är just nu att välja ut vilka bilder jag ska förstora. Så sjukt svårt!
Hade tänk mig runt 20-25 bilder ungefär. Inte det lättaste att välja ut när man har miljontals... Eller i alla fall tio-tusentals!

Nä, får väl fortsätta att sortera... Har kommit ner till 60 i alla fall från mitt första urval på 200 bilder...




Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

hehe, håller inte med er ;) gillar de bäst i svartvitt :) tycker inte de är så höstiga ändå.



ja det är kul, men inget hänt än sen jag var med i tidningen. nej ingen adress skrev de med, tydligen gör de inte det eftersom det blir gratis reklam.



hoppas det går bra för dig med skyltningen! kul ju! lite tråkigt att jag "missar" sånt, men vill man inte ha en studio så får man skylla sig själv ;)



kram

2010-11-24 @ 00:18:02
URL: http://jenfotografi.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö