Onsdag

Idag har jag varit hos en revisor som ska hjälpa mig med skatt och moms och sånt där som jag inte har en aning om hur man sköter.. Så nu ska det nog bli ordning och reda, pengar på freda'!

När jag kom hem där ifrån hade jag tänkt ägna nån timme åt att redigera bilder, har ungefär 1 miljon oredigerade bilder, (inga jobb-bilder, såklart) men istället fastnande jag i bloggarnas värld och läste om både det ena och det andra.

Sen var det dags att köra till stora staden Halmstad med kusinvitamin. Brände lite pengar på diverse kläder och kände mig allmänt nöjd och glad. Ikväll har vi myst framför tvn och ätit kladdkaka...

Mamma frågade innan vid 9 om jag inte kunde följa med och gå ut med hundarna, men jag fick avböja för att äntligen kunna sätta mig ner och redigera lite...

Fina kusinvitamin. Vilken gillar ni mest? Färg eller svartvit?



Felicia
Canon EOS 450D + 18-55mm f.3,5
18mm, ISO 200, 1/50, f.3,5






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö