SVERIGE! - 23 mars 2010

Nu är vi äntligen framme i Sverige och Stockholm efter en låååång hemsk natt.
Där finns bara hårda jävla metall-bänkar på Moskvas flygplats och svinkallt var det. Men sen när alla restauranger stängde gick vi och la oss, som typ alla andra, i deras mjuuka varma goa soffor istället.

Jag måste bara säga, ryssarna och ryssland är verkligen är klass för sig. Man kan tro  att tiden har stannat och att dom fortfarande lever på 1700-talet. Inte klädmässigt och så, men för deras beteende. Helt sjukt.

Flygvärdinnor ska vara trevliga, glada och serviceinriktade men dom vet nog inte ens vad något av de orden betyder där. Och det är inte bara flygvärdinnorna utan det är alla ryska människor. Att dra lite på smilbanden kan ju vara hemskt, vem vet, man kanske dör. Hmm..

Nej, nästa gång betalar jag hellre nån tusenlapp extra, bara jag slipper Ryssland och Aeroflot. Haha.

Nu har vi typ 4 timmars väntan till här på Arlanda innan vårt flyg ner till Ängelholm går. Men 4 timmar här är nog ingenting jämfört med 13 i Moskva skulle jag tro så vi överlever nog. Sjukt trött är jag i alla fall, har kanske sovit 4-5 timmar av 32... Och det värsta är att jag inte kommer få gå och lägga mig för ens senare ikväll.. Och imorgon väntar jobb. Kommer jag vara död eller död?

Nej, nu ska vi käka lite för att fördriva tiden...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö