Koh Samui - Haat Bang Rak

Vi lyckades somna igår, diggandes till sjuktbra partymusik. Så helst av allt hade jag velat springa ut, ställa mig på borden och dansa istället, men jag låg kvar och somnade sjungades till musiken av sexy bitch som dunkade utanför.

Imorse när vi kom ut vid tjugo över 8 höll dom på att städa undan det sista efter gårdagens party och vi fick vänta lite med att äta frukost. Klockan 9 skulle vår taxi komma, och tio i 9 fick vi in vår mat. Vi fick snabbt slänga i oss, och jag hann inte ens dricka upp min shake. buhu.

När vi kom över till Koh Samui gick vi för första gången till fots, bärandes på våra tunga ryggsäckar och letade efter boende. Rätt roligt faktiskt. Först kom vi in på ett mellanlyxigt hotell där dom ville ha 1500 bath för ett AC-rum. Vi tänkte nästan ta det men bestämde oss för att kolla vidare lite till. Efter ännu några lyxhotell med priser runt 4000 bath hittade vi äntligen det perfekta stället. För 700 bath fick vi världens mysigaste bungalow med ac, varmvattensdusch, tv och minibar. Nu vet jag precis hur jag ska inreda framtida boende. Dock inte med samma färger, men absolut samma stuk. Sängstommen är gjord av betong och ser ascool ut. Även badrummet är helt gjort av nån sorts betong eller sten, men det liknar marmor och det är så snyggt. Istället för en vanlig duschslang har vi ett litet minivattenfall som forsar ner över en. Fräckt!

För övrigt så ligger även detta place mer eller mindre på stranden, omringat av en stor trädgård full med blommor, träd och HÖNOR! hahah.

I alla fall så har dagen spenderats på stranden här nere. Vi visste väl att den inte direkt var nått att hänga i granen, men med 5 minuters gångväg från piren, och 10 minuter med bil till flygplatsen är detta perfekt för en dag/natt när man är på resande fot.

Idag har jag äntligen fått lite ny färg. Det har känts som om jag bara blivit blekare och blekare för varje dag och som om inte solen tagit alls men idag så!

När vi skulle gå hem från stranden tog Tim sitt cyklop och gav till två thailändska små pojkar eftersom det var vår sista stranddag idag. Först kollade dom lite misstänksamt på honom men sen blev dom skitglada och började nästan slåss om det.

Nu ikväll har vi bokat flyg till Bangkok imorgonbitti. Under hela resan har det vatt lätt att bara boka allt kvällen innan så vi tänkte ju inte så mycket på det innan. Men det kanske vi skulle ha gjort... När vi sa att vi ville åka imorgon kollade hon lite oroligt på oss och sa att det inte va säkert att det fanns några platser kvar. Men som tur var fanns det ett fåtal platser kvar. Dock till ett dyyyyyrt pris, men det vara bara att betala och se glad ut. Så nu är vi nästan 5000 bath fattigare, det dyraste vi betalt på denna resan...

Sen gick vi och åt, idag var suget efter thaimat tillbaka igen och det blev favoriten chicken with garlic and pepper. Fick även Tim att beställa detta och han blev nöjd och sa att det var det godaste han ätit på länge. Jag kan bara hålla med!

Nu sitter vi på ett internetcafé här men ska snart gå hem och gå och lägga oss... Imorgon blir det upp vid halv 6-tiden för att åka till flygplatsen.
Nästa gång jag uppdaterar är vi förhoppningvis i Bangkok!

Är det förresten någon som vill att jag ska köpa med mig något speciellt hem till er? Några önskelistor?
Skriv dom här, eller skicka ett sms. hohoho. pussel!

Tydligen sa bestamde datorn sig helt plotsligt for att sluta vilja ladda upp bilder sa tillsvidare far detta bli ett bildlost inlagg... Provar imorgon igen!

Postat av: vicki

Hej på er,köp med dig vad du vill hem bara ni kommer hem ordentligt,Börjar bli tomt efter er haha,Felicia ville ju ha Jesus sandaler ST 39bruna el svarta,,Hon skickar väl med i morr,,Hon har försökt skriva till dej,,Kram från oss,

2010-03-19 @ 23:32:41
Postat av: mamma

köp såna där sandaler som felicia ville ha köp st 40 til mig puss

2010-03-20 @ 08:08:23

Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö