Knäredsdagen

I lördags hade Knäred (där jag bor) ett litet evenemang kallat "Knäredsdagen, Sextontretton".

"Ett evenemang och en dag då alla är välkomna att delta och umgås. Detta evenemang är planerat som en återkommande händelse varje år, första lördagen i juli. År 2013 är det 400 års firande av "Freden i Knäred" då kommer Knäredsdagen Sextontretton att bli ett än större evenemang." Står det på Knäreds hemsida.

Så ja, i lördags var där alltså lite marknad på torget i Knäred, och företag runt om i samhället visade upp sig. Jag befann mig på toget där jag "visade upp mig" och lite bilder. Delade även ut flyers till folk med speciella sommarerbjudanden och sålde vykort.

Jag har nog inte berättat det här men för några månader sen tryckte jag upp vykort med med motiv av kända platser i Knäred. Doms säljs nu både på shell-macken och Konsum i Knäred och igår passade jag då på att sälja själv. Eller ja, min kära kusin/assistent hjälpte mig. Hon är verkligen GRYM på att sälja och pratar omkull nästan vem som helst... Så ja, det blev en stor förtjänst tack vare henne. Så är det nån som behöver en bra säljare, hör av er! ;)

Felicia i vårt "stånd" med vykort, lappar och min portfolio.



Massa folk


Hjortkorv & Hjorthamburgare



Sadelmakeri



Olssons Vilt


Felicia säljer vykort till en glad man


Felicia säljer vykort och delar ut lappar


Inga bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd!
Var vänlig respektera detta, Tack! ©



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö