Vinterlandskap

Igår hade vi värsta snöovädret här, det snöade och blåste hela dagen!
På morgonen när jag körde till jobbet var allt frid och fröjd, nästan i alla fall. 5 timmar senare när jag skulle köra hem var det inte alls lika roligt. Snön vräkte ner och bilarna kröp fram i 40-50 km/h på 90-vägar. Men det gick bra, och jag kom hem tillslut.

Idag däremot, var det lugnet efter stormen, bokstavligen! Solen sken och det kändes nästan lite vårigt i luften jämfört med igår.

Trots att jag vaknade med världens förkylning och halsont kunde jag inte motså att gå ut och föreviga detta vackra orörda vinterlandskap. Något jag inte skulle ha gjort, nu sitter jag här med en vattenkran till näsa som absolut inte vill sluta rinna. BLÄ!







Postat av: Anonym

fina bilder!

2010-02-06 @ 15:40:54
URL: http://aannika.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö