Thailand

I tisdags bokade jag & min pojkvän tre veckor i Thailand i mars. Det ska bli helt underbart!
Jag va där förra året två veckor i slutet av mars - början av april och jag ville inte åka hem från paradiset.

Förra året bodde vi på samma ställa på phuket i två veckor och det blev lite långtråkigt. Så denna gången har vi tänkt resa runt lite mer och försöka se så mycket som möjligt. Frågan är bara om man ska vara spontan och bara sätta sig på flyget ner till bangkok och sen fixa resten där, eller om man ska planera resan hemmefrån in i minsta detalj?

Jag vet inte, men just nu sitter jag i alla fall mest och surfar runder på olika sidor om thailand och läser om olika platser, boende, öar, priser och "aktiviteter". Jag är inte den som vill ligga på stranden i tre veckor utan jag kan tänka mig lite djulngelsafari, bergsklättring, paddling, vandring m.m. Men, där är så sjukt varmt, så när man väl är där vill man bara ligga i vattnet hela tiden. Minsta lilla krafansträgning och man är genomblöt av svett.

Bilder från Thailand 2008 - Hämtade från min bilddagbok så kvaliten är inte den bästa...

Sunset Kamala Beach


Laem singh beach


Laem singh beach


En stackars liten apa :(


UNDERBART!



Kamala market


Print hotell Kamala Beach


Koh kaih nok


Tyvärr blev det mest vanliga tråkiga turistbilder som förevigades. Önskar att jag tagit mer kort på själva THAILAND och människorna där. Men jag får ju ett nytt försök snart :)



Postat av: felicia :)

jag får väl plats i din resväska ? ;)



sjukt fina bilder :)

2010-01-23 @ 20:35:16
URL: http://felijcia.blogspot.com
Postat av: Sandra

Du behöver verkligen inte planera allt in i minsta deltalj hemma, det löser sig på plats. Det är lätt att hitta boende och sånt det brukar ändå inte alltid bli riktigt som planerat där tycker jag :P

2010-01-24 @ 20:54:50
Postat av: Filippa

sv; Hejsan! Vad kul, tack :)



Åh vad härligt med thailand! Kram

2010-01-28 @ 18:47:35
URL: http://flings.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö