Fel åtgärdat

Fick precis veta av en snäll själ som mejlat mig att det inte funkat att kommentera under dagen. Måste blivit nått fel med kodningen igår men nu är allt som det ska igen. Så kommentera på nu! ;)

Idag har jag ägnat mig åt att redigera fler bilder på dom små barnen så snart snart ska jag vara klar.

Nu ska jag och Felicia snart köra till laholm för ett pass step på friskis. Önska mig lycka till! Mer otränad människa får man leta efter.



Postat av: MiKE

Hej Linn!



Först å främst, så har jag letat efter en email, att skicka ett brev till, men finner ingen på din sida. Så, det får bli via en "kommentar" istället. :o)



Din syster Emmi (servitris på Verona) nämnde dig innan jul, plus att jag läste om dig i HP.



Vill du ha lite tips o råd m.m ang fotoyrket... Ta kontakt med mig via min mail, så skriver jag mer till dig den vägen.



Mvh



MiKE



www.mikefotograf.se



2010-01-14 @ 12:55:22
Postat av: Linnea

jaha hur då, hur ska man tävla? :)



och då kan jag ju passa på att fråga dig som är ftograf, vilken utav mina bilder faller dig i smaken bäst? :)

kram

2010-01-15 @ 16:19:21
URL: http://linneamarksell.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö