Snart åker vi!

Förlåt för kass uppdatering, igen. Men jag har haft fullt upp dom senaste dagarna (som alltid) med att jobba och fixa och trixa inför Thailandsresan. Dock vet jag inte om det blivit så mycket gjort för nu sitter jag här, 6 timmar tills vi ska åka och min väska är inte ens halvt färdigpackad. GREAT!

Känns inte som om att det är imorgon vi åker... Känns fortfarande som om det är veckor kvar. Men icke!
DET ÄR IMORGON! Och på tisdag morgon landar vi i Bangkok. Resan tar alltså ganska lång tid, men det är värt det!

Nu har jag precis pratat med min assisent om lite grejer som hon ska få fixa medans jag är borta. Vad skulle jag gjort utan henne? :) Sen har jag själv precis skickat iväg en sista framkallning, ändrade leveransadressen så de kommer direkt hem till honom isället. Smidigt!

Så ja, allt är klart inom jobbet, om man skulle ta och packa fädigt då kankse?

Självklart kommer jag uppdatera där nere från, så glöm inte att kika in här då och då för att se hur vi har det.. Förhoppningvis alldeles UNDERBART! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö