JAG LEVER!

Jag vet, jag är sämst på att uppdatera! Har fått höra det ett antal gånger under veckan men jag har inte tid.
Har jobbat varje dag hela veckan och sen tränat på kvällarna, dom dagar jag inte jobbat sent. Så när jag väl kommer hem går jag nästan och lägger mig direkt. Man blir trött av att jobba! haha. Men jag ska försöka att bättra mig!

Idag har jag och min kära kusin vatt i Markaryd en sväng och dess omnejd och kollat på den vackra naturen. hohoho.  Bara massa snö överallt, men på våren/sommaren är där riktigt fint!

När vi nästan var hemma, och inte hade fotograferat alls, stannade vi till vid lagan och där blev det några bilder. Där va snö upp till midjan och kallt som sören va det!

Nu ska jag köra hem till filuren på bilden, alltså min kusin, där det bjuds på tacos.
Jag bjuder på en bild från dagens fotografering så länge, det kommer flera senare ikväll! :)

Ja, hon har färgat håret brunt. Inget att förundras över, jag har ju kort mörkt hår så klart hon också har det då!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö