Nya bakgrunder

Jag har glömt att berätta det, men för nån dag sen ringde en "gubbe" och frågade om jag behövde bakgrunder... Han var själv fotograf och hade en vit och en svart "bakgrundsrulle" som han egentligen skulle slänga men så hade han läst om mig i tidningen och undrade om jag ville ha dom istället. Självklart tackade jag och tog emot! Ursäkta, men fan vad glad man blir när folk hjälper till!

Nu fattas bara någon som ringer och skänker riktiga lampor och blixtrar så är hela studion komplett!

Dock funkar det ganska bra nu också tycker jag! Eller vad tycker ni?









Postat av: E M M A

GRATTIS! ;D

Du blev finalist i min fototävling. Gå in på bloggen för att läsa inlägget, samla på dig röster nu så du vinner ett motljusskydd. Röstningen avslutas på Onsdag!

2009-11-29 @ 12:51:38
URL: http://sommarfreak.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö