Invigning av fotostudion

...Om man nu kan kalla det invigning. Öppning kanske man ska säga istället.. haha.
Ja, igår öppnade jag i alla fall upp min lilla fotostudio för allmänheten och sen dess har det varit full fart.

Vid 1 fotade jag min första riktiga kund. Eller ja, jag fotade en liten pojke på 1-2 år, så jag antar att det inte är han som är kunden men ja, ni hajjar. Det var himla svårt att få denna lilla varelse att sitta stilla samtidigt som han skulle se glad och nöjd ut. Men med hjälp av hans moster fick vi alla fall till en och annan bild.
Imorgon ska dom komma och kolla på bilderna och ge sin dom. hehe.

Dagen fortsatte med massor utav folk som kom in och kikade lite. Det var inte så många som ville bli fotade just då, men de flesta lovade att höra av sig för fotografering vid ett senare tillfälle istället.

Någon som dock glatt ställde upp för fotografering var min gamla lågstadielärare och hennes man. Förhoppningsvis vill även dom ha en kärleksfull bild att pryda väggarna med där hemma, dom har inte hunnit kolla på bilderna än.
Även min gamla lärares dotter och henne pojkvän blev fotograferade och till dom sålde jag min första bild. Kul! :)

Dagen fortsatte med ännu mer folk som tittade in och berömde mig för mina bilder. Sånt blir man glad av!

Framåt slutet av kvällen fick jag sjukt mycket att göra. Det kom in ett stort gäng med ungdomar, Felicias kompisar, och ALLA skulle fotograferas. Det var inte det lättaste kan jag lova. Jag vet ingenting om hur man ställer upp 10 personer så att det ser bra ut. Och att sen dessutom få alla att bli bra på en bild är inte världens lättaste. Men jag lyckades, i alla fall med det sist nämnda. Uppställningen överlät jag till dem själva istället, haha. Smidigt!

Ja, jag är nöjd med dagen och det känns som om resten veckan kommer bli fullpackad!

Jag började veckan bra idag genom att visa bilderna för en del av det sista gänget. Jag tror dom blev ganska nöjda ändå för alla köpte åtminstone en varsin bild. Hoppas nu dom inte kände sig tvingade att göra det utan att dom gjorde det för att dom ville :)

Såhär mycket tror jag aldrig att jag skrivit i ett inlägg, och jag tror inte heller att jag kommer göra det fler gånger...

Bilderna, som jag fått tillstånd att lägga upp,  kommer i ett eget inlägg :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö