Modeller sökes

Modeller sökes!

Just nu söker jag folk som vill bli fotade. Tjejer, killar, barn, gamla, unga ja, vem som helst!
Tar även på mig uppdrag som bröllopsfotograf och till andra tillställningar.
Fotograferar även gruppfoton, lagfoton, personalfoton m.m.




Det kostar ingenting att bli fotad av mig och just nu bjuder jag på en bild om tack för hjälpen om du vill ställa upp som modell.

Om du vill bli fotad, ring 0738066847 eller mejla mig på [email protected], eller skriv en kommentar här!


Postat av: susanne johnsen

hej linn

jag undrar om du kan ta ett kort på mej och krille du kan ju ringa och medela om när och var.

kram susse

2009-12-27 @ 08:38:42
Postat av: Sandra

Hej

Jag och Felicia vill :p

2009-12-30 @ 23:36:50
URL: http://spralligasandra.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö