Iskall fotografering

Idag blev det som sagt lite fotografering med min kära kusin och hennes kompis. UTOMHUS! Det var riktigt längesen så det var kul, men jag hade glömt hur kallt det är ute och numera har jag slutat upp med mordförsök på mina modeller så det blev bara en snabb runda.

Kameran bråkade lite och ville inte alls som jag ville. Eller snarare mitt 50mm objektiv. Jag vet inte om det beror på om jag tappat det eller om det helt enkelt är lite svårflörtat när det gäller skärpan?! Eller så kanske det bara är jag som är kass. Hmmm..

Har bara hunnit redigera två bilder så bjuder på dem så länge!
Imorgon blir det först jobb till 15.30 och sen kl 17 kommer två små barn och ska fotograferas.
SKEPP OHOJ!






Postat av: Filippa

sv; Åh herregud vad glad jag blir, så otroligt snällt av dig! Att du orkar lägga ner tid på så fina ord till mig - sjukligt gulligt! Jag har kikat igenom dina bilder, och måste säga att jag är väldigt imponerad jag med, jag kommer fortsätta att följa dig & din blogg med. Kram!

2009-12-29 @ 01:20:00
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: vicki

vilken snygging,kan undra vem hon e släkt me?kan de va nå kändisbarn från USA?

2009-12-29 @ 23:35:09

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö