Fotodag imorgon


Imorgon blir det en fredag med full fart hela dagen!

Har två fotograferingar + en som ska komma och kolla på sina bilder. Det kommer alltså bli fullt upp imorgon. Kul! Det ska bli riktigt spännande :)

Den första fotografering ska vara till ett "lite annorlunda och roligt julkort". Kommer nog bli sjukt svårt! Får se om jag kan nå upp till deras förväntningar!

Sen kommer "min första bokning" som jag ju firade förra veckan. hehe. Tre syskon som ska fotografera syskon-porträtt. Har suttit nu ikväll och letat lite inspiration och sådär. Jag vill ju att mina bilder ska ha det där lilla extra och inte bara vara platta och tråkiga som vilket skolfoto som helst... Får se om vi kan lyckas få till nått roligt!

Det ända jag ororar mig lite över just nu är ljuset... Det skulle inte skada med lite mer belysning vilket ger lite kortare slutar-tider. Just nu har jag så långa slutar-tider att det blir svårt att fånga de där härliga och spontana ögonblicken utan att det blir suddigt och oskarpt... Dumt!

Kollade precis igenom alla bilderna på Isac & Fannsan och där var så många bilder man önskat man lyckats frysa... Men icke, istället ser dom ut som aliens eller nått åt det håller. Kattbajs!

Detta måste lösas!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö