Vänskap





Postat av: cilla

Älskar den svartvita bilden!!

2011-02-15 @ 23:17:08
Postat av: cilla

åååh fick en ide, jag har en sån sten där det står Jag älskar dig. Kan du ta en likadan åt mig?

2011-02-15 @ 23:18:21
Postat av: Viktorija

Hejsan! Har funderat och kommit fram till att det skulle va något roligt att göra, "månadens tema" skulle passa bäst för min del. Då hinner jag både med skolan och att fixa bilderna i tid :)

Om det är något du fortfarande vill göra så hör av dig, några mer bloggar som svarat?

Kram

2011-02-16 @ 09:01:03
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/
Postat av: julia

fina bilder:)

2011-02-16 @ 18:23:14
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Viktorija

Sv: Månadens skulle vara bäst, för då har jag tid med allt i skolan och så har jag tid på mig att fixa bilderna! :)

Riktigt bra bloggar, vi får väl hoppas på att dem är intresserade :)

Kram

2011-02-17 @ 13:16:50
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Gillar den i svartvitt :)

2011-02-21 @ 08:22:16
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: Viktorija

Sv: Kul att hon är med! Visst, allt låter jättebra. Har ni några tankar om vem den sista personen kanske ska va? :)

2011-02-21 @ 15:07:29
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö