Lily |

Nu är jag äntligen klar med bilderna på Lily och en beställning på nästan 200 10x15 cm bilder, och 35 st förstoringar är nu ivägskickad... Kul att dom blev så nöjda med bilderna!

Lily Anna Lucia ♥










Postat av: N A T H A L I E ♥

sv. hah ok, jag brukar inte redigera mina bilder bara :)

2010-09-26 @ 15:00:24
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: linda

tack så jättemycket :)

2010-09-26 @ 16:29:13
URL: http://lindanathaliesjolund.blogspot.com
Postat av: sandra

Hej! Tack för att du gillar mina bilder, du har också fina bilder =)

/Sandra

2010-09-26 @ 18:01:03
URL: http://sandrafotodesign.blogg.se/
Postat av: Michaela Fagerudd - Blivande fotograf

ja det är lite jobbigt :/ Tackar, skönt att höra :D

vilken sötis :'D Älskar sista bilden!

2010-09-26 @ 19:36:53
URL: http://michaelaf.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Hej!



Ingen fara, ibland har man mkt att göra helt enkelt =)



Ja, jag har verkligen fullt upp! Jaa du, hur har jag marknadsfört mig.. egentligen har jag väl inte gjort det utan det har spridit sig som en löpeld. Men så är det ju gratis med, gratis är ju alltid godast enligt folk :P Men Facebook har varit till stor hjälp. Har jag fotat kompisars barn och sen har de lagt upp bilder o sen min hemsida så har det spridit sig så. Just nu är det mest okända människor jag fotar. Jätteroligt! Hoppas det håller i sig även sen bara!



Jaha, jag fick intrycket av pappa (som har haft eget företag) att skatteverket är väldigt hjälpsamma eftersom det gynnar de att det går rätt till från början. Men det är klart, rätt är väl kanske att man måste betala i förskott. Vi får väl se... Vad slutade det med att du skrev på förväntad inkomst då? Fick du betala moms i förskott?



Jo klart jag vill marknadsföra mig som fotograf nu med, men nånting inom mig säger att man inte är det förren man tar betalt.. men jag vet inte. Är ju så nära nu så kanske borde göra det.



tack för dina svar!

Kramar

2010-09-26 @ 23:44:21
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö