I'm baaaack!

Ojdå, nu har här varit tomt nästan en hel vecka... Men jag har haft fullt upp, det har jag verkligen!
Kom hem i månadagskväll från bröllopet och sen har jag jobbat tisdag och onsdag.

Det var inte för ens idag jag jag fick lite tid över och jag kunde äntligen ladda över bilderna från minneskorten till datorn.
Har kikat igenom dom lite snabbt och jag tror minnsan där är några riktiga guldkorn.
Jag lovar att visa bilder framöver, men först ska såklart brudparet få se sina bilder.

Men en liten tjuvkik kan jag bjuda på...



Postat av: ottilia - f o t o

Svar: Det förstår jag att du gör, de är tjusiga1



Tusen tack! Tyvärr har jag valt att lägga det på is då det är väääldigt flummigt ang. vad som gäller vid publicering tyvärr.



Haha! Ja, den bilden tycker jag också om, den väcker liksom lite tankar. Haha! Härligt att jag lyckats fånga något sådant, då har du bevis för chefen för framtida bruk! Det är bara att börja hota grabben på några tusentalskronor så blir du lite rikare också! ;) Mohaha. (a)

2010-10-14 @ 21:16:12
URL: http://lindellottilia.blogg.se/
Postat av: Neha

Jaså, alla tycker olika=)

2010-10-14 @ 21:17:48
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö