Pernilla & Kristofer ||||

Sitter här alldeles tårögd och varm i hjärtat. Lyssnar på kärleksmusik och redigerar bröllopsbilder..
Finaste Pernilla & Kristofer som jag förerigade nere i skåne i oktober. Man ser verkligen kärleken i deras ögon... åååh..

Pernilla & Kristofer
101010

Tärnan Madeleine

Brud & brudens far påväg ner till altaret




Kan ni gissa vem hon tittar på här? Någon som redan står nere vid altaret...


Man ser verkligen kärleken i hennes ögon när hon tittar på Kristofer


Äntligen framme hos sin älskade






Postat av: Diana blogg om mammalivet och foto

Hej.

har du fotograferat många bröllop?

jag har bara varit på ett och jag tyckte det var riktigt svårt. jag fick ställa in kameran på så mycket ljus som möjligt men bilderna blev korniga och suddiga.

har du bra tips för att få ljusa fina bilder i kyrka?



ska fota en väns dop snart.



// Diana

2010-11-15 @ 20:27:11
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: Diana blogg om mammalivet och foto

Hejsan!

Oj förlåt- ändrade det genast :) Ja jag fastnade för din blogg så jag tyckte jag fick lägga till den :)



Jag är så kass när det gäller inspration, hur modellerna ska stå mm så jag tycker om att titta runt på andra fotografer och titta på deras bilder för att få tips. Dumt nog glömmer jag alltid poserna när jag väl står med kameran i högsta hugg och modellen framför mig ;)



Fick en bröllopsbokning idag- jag fotar bröllop gratis eftersom jag bara gjort ett innan och behöver erfarenheten. Som sagt- tyckte det var riktigt svårt. Och sen några timmar till dök en bröllopsfotografering upp till. Jätte kul :) . men det är till sommaren 2011.

Jag har också 50mm 1,8 och ett sigma 17-70mm. Jag använde båda två när jag fotgraferade mitt första bröllop.

Tyvärr så var jag bara " den andra fotografen" och fick hålla mig på första bänk så då var det svårt med fast objektiv då.

2010-11-16 @ 20:12:39
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/
Postat av: anna

sv: Åh, tack :]

2010-11-17 @ 13:16:20
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: MICHAELA D

Svar: Hej!



Än så länge har jag aldrig stött på det problemet. Men jag hade absolut förklarat för kunden hur det fungerar. Kunden måste förstå att tid är pengar. Det där med CD-skivor tycker jag är uppenbart att det kostar mer, det måste dom ju förstå att det kostar för dig att köpa in CD-skivor och då fungerar det ju inte att ge bort dem gratis...



Ne, jag skulle som sagt förklarat för kunden varför jag måste ta betalt för att och varför jag inte ger ifrån mig oredigerade bilder.



Kram!

2010-11-17 @ 15:17:30
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Åh så vackert!

2010-11-17 @ 20:05:51
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö