Hjärtedag

Var hos mormor & morfar i eftermiddags och fikade och åt middag. Just precis i den ordningen också.
När vi kom dit blev det tårta & kaffe och efter nån timme middag. Jag var lite skeptisk till det, men nu så här i efterhand måste jag säga att det var en himla bra idé. Man orkade ju mycket mer tårta! hohoho.

Filmtajm var också inplanerat, för att kolla på Thailands-filmen från förra året som ingen förutom jag fått se ännu. haha. Det gick väl sisådär till en början, men efter mycket kludd och fix lyckades jag äntligen få rätt på det.
Den va väl... bra. Mycket vatten och sand. Och båtmotorer. haha.

Kvällen har spenderats på Laholms biograf. Filmen "Farsan" rullade på duken och jag rekomenderar den starkt!
Den kanske inte va speciellt "bra", men så sjukt rolig. Jag, precis som resten av biosalongen, skrattade mig igenom hela filmen.

Nu ska jag pussa lite på mitt hjärta!


Bild från förra årets hjärtedag. Konstnären till detta mästerverk är min kära vän Cecilia.


Postat av: Cecilia

Haha! Vilken fin bild. Bennys pannkakor var det va?

2010-02-15 @ 13:18:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö