ÄNTLIGEN!

Imorgon har jag tvingat min kära kusin att fotografera lite. Eller ja, modella för hennes del. UTOMHUS!
ÄNTLIGEN!

Jag har nog glömt skriva det, men förra veckan kom äntligen mina grejer från tvspelsweb som jag beställde i början på december. Det hade blivit något fel och mitt paket hade kommit bort eller nått sånt men tillsist fick jag det i alla fall. Lagom till julafton. hoho.

Paket innehöll bl.a motljusskydd, refläxskärm och några filter. Jag är så sugen på att prova fotografera med refläxskärm, har aldrig andvänt mig av det innan men alla säger att den är ovärderlig, så, upp till bevis imorgon.

Som tur är ska Felicias kompis också med imorgon så jag får lite hjälp med att hålla skärmen, den var gigantisk så det kan behövas. haha. Sen om jag ber riktigt snällt kanske hon också vill ställa upp på en och annan bild. :)

Bjuder på två gamla bilder från i våras på min fina kusin & modell. Kollade igenom massa gamla mappar och där var faktiskt massa bra bilder från denna dagen som jag inte ens har redigerat.

Dumt nog var det på den tiden jag fotade i jpeg istället för raw, kändes sjukt konstigt att inte redigera som man är van vid. Dessutom är det stor skillnad på kvaliten med, eller är det bara jag?








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö