Pernilla & Kristofer ||

Här kommer del 2 från Pernilla & Kristofers bröllop som jag fotade för snart en månad sen...

Jag var med hela dagen från förberedelserna (som ni hittar bilder ifrån HÄR) tills middagen.

Sminkningen och håruppsättningen drog ut på tiden, vi hade egentligen bestämt att vi skulle börja fota porträttbilder 11.30, och kl 13 skulle dem vara i kyrkan. 12.40 började vi fota, så det blev en lite stressig och väldigt snabb fotografering, men fick ändå till några guldkorn.

Fotade även mina favoritbilder under denna snabbfotografering men dom kommr i ett senare inlägg..

Pernilla & Kristofer
101010












Postat av: L O V I S A - fotograf.

sv; Haha, jag har aldrig hört det. Fina bilder! :D

2010-11-07 @ 20:46:43
URL: http://lovisasbilder.blogg.se/
Postat av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Ja visst är det så. Gratis är godast enligt många, så fort det kostar lite så blir de snåla ;)



Ja jag har beställt 100 gratis bilder från Fuji och det var typ vita prickar över bilderna alla ggr jag beställt.. som att det blir när det framkallar, som smuts liksom. så nej, jag rekommenderar inte det. men visst, vanliga tråkiga vardagsbilder kommer jag nog fortsätta framkalla där ifrån just för att jag inte känner att lägga massa pengar på det. men bara om de har gratiserbjudande. kram

2010-11-07 @ 21:21:18
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: DECEMBERJUL - Julbloggen

Sv: Åh, vad kul att du tycker om min blogg :) Jättefina bilder!

2010-11-07 @ 23:08:29
URL: http://decemberjul.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö