Att vara, eller icke vara


Förresten, vad tycker ni om att jag skiver lite mer nu om min vardag och sådär? Bra eller dåligt?
Från början ville jag att detta skulle vara en renodlad fotoblogg, så att säga. Men jag vet inte...
Vad är en blogg utan personlighet?

Eller ska jag starta upp "livetsomblodin" igen och fortsätta att bara använda den här bloggen för fotograferandet?
NÅ? TYCK TILL NU!



Postat av: Linnea

Jag tycker din blogg är bra som den är!

2010-02-15 @ 18:01:14
URL: http://linneafotografi.blogg.se/
Postat av: Lina B

Jag tycker att du kan skriva både om dig & ditt liv, samt fotograferingen. Att mixa lite i denna bloggen är bara trevligt. :)



Du behöver iallafall inte ha två olika bloggar enligt mig.



Puss och Kram!

2010-02-22 @ 11:36:06
URL: http://www.nattstad.se/Lijna
Postat av: Anonym

Hej!

Det bros på om du vill använda denna bloggen som en portfolio för att kunna visa upp för kunder/blivande kunder!

Om du inte tänkt använda den i detta syfte kan du skriva både och enligt mig.

Hoppas du förstår vad jag menar.

Lycka till!

2010-02-22 @ 23:12:13

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö