Såhär går en fotografering till


Är du intresserad av en fotografering hos mig?


Enklast är att kontakta mig via mitt kontaktformulär som du hittar här. (Såklart går det även bra att ringa men det är inte alltid jag kan svara.)
Där skriver du vad för sorts fotografering du är intresserad av, t.ex. bröllop, familj, vanligt porträtt m.m.
Gäller det bröllop skriver du även med datumet för bröllopet och gärna lite vad du har tänkt dig.

Använder du kontaktformuläret får du alltid svar inom 24 timmar med lediga datum & tider. (Gäller ej bröllopsförfrågningar)

Tillsammans bokar vi in en dag, tid och plats som passar.
Jag föredrar att fotografera utomhus då jag mer gillar natruligt ljus och tycker bilderna får mer känsla och blir mer personliga utomhus. Men jag har även tillgång till studio och det är såklart upp till var och en att bestämma var ni vill fotograferas.

Alla kan bli bra på bild! Även de som känner sig obekväma framför kameran kan såklart fotograferas av mig.
Det spelar ingen roll om du är världsvan modell eller kameraskygg, alla kan bli bra på bild. Jag hjälper er att komma med "poser" som passar, och har ni egna idéer är dom jättevälkomna.

Ca 2 dagar efter fotograferingen kommer jag att lägga upp ett urval av bilderna från fotograferingen i ett personligt webb-album, som bara du som kund har tillgång till. Där kan du själv i lugn och ro kolla igenom bilderna från fotograferingen och välja ut vilka bilder du vill ha. Jag fotograferar alltid i färg men gör även en svartvit kopia av alla bilder som också visas i webb-albumet om man önskar det.

Beroende på om du valt digitala bilder och/eller förstoringar är bilderna klara efter ytterligare ca 2-4 dagar och kan då hämtas i min studio eller skickas till dig på posten.

Betalning sker kontant eller via faktura.
Alla priser är inklusive moms.
LH-foto innehar F-skattsedel.






Postat av: Nissevalpen

Vilka fina foton du tar och du har en jätte fin blogg! :) //Nissevalpen

2010-05-12 @ 18:15:18
URL: http://nissevalpen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö