Kan inte sova

Himla dumt att jag sov innan i idag nu när jag tänker efter... Jag är ju hur pigg som helst nu! Kan kanske också bero på all cola jag hällde i mig innan. dumt dumt. Dessutom är jag hemma hos Tim så har inga bilder här, annars hade det ju varit ett ypperligt tillfälle att få nått gjort, men icke.

Förresten så vann jag ingenting på bilbingon, tråkigt! Bilen framför oss vann typ 3 gånger, och bilen brevid oss vann 10.000 kr!!! INTE OKEJ!

Och bara för att visa att jag faktiskt kan vara seriös när det gäller...












FOTO: Felicia Eriksson @ sony ericsson w995


Postat av: Sandra Nilsson

Hejhej! Grymt snygga bilder (: Men jag undrar, vad har du för kamerautrustning? Och hur fixar man till ögonen, typ gör dem blåare? Har försökt luska ut det läääänge så vore tacksam för svar (:

2010-05-17 @ 11:40:10
URL: http://sandralinneanilsson.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö