Bröllop x2


Igår ringde en man från Göteborg som eventuellt ville att jag skulle fota deras bröllop samt bröllopsfesten, alltså mer eller mindre en heldag. Jag blev jätteförvånad att dom ens hittat mig, men gud vad kul! Såklart tackade jag glatt ja, men fick sen tyvärr tacka nej igen när jag kollade igenom min inkorg.

Jag har ETT bröllop inbokat på HELA sommaren. Och såklart är det på samma dag. Så himla typiskt! Sommaren är liksom hur lång som helst och så ska dom lyckas pricka samma dag. Nej, så himla tråkigt!

Just nu vill jag bara be nån av dom att flytta fram/bak sitt bröllop en dag eller två, jag menar så svårt kan det väl inte vara?! haha. Nejdå, det kommer väl fler chanser antar jag...

Men att någon från Göteborg överhuvudtaget ringde mig känns bra, det lever jag på ett tag nu. Även om det inte blir nått av det...

Åse & Affe när dom gifte sig i juli förra året


Marika & Mattias november 2009














Postat av: Jossan

Ååååååh, gud va roligt att de ringde någon från Gbg! Nu är du på någras läppar i Gbg i alla fall och det är ju bra publicitet för dig. Synd och typiskt att bröllopet skulle vara på samma dag som det andra dock :'( De ringde förresten från The Studio för att de var någon som tipsade eller något om mig, men självklart sa jag nej eftersom du om någon är den enda som skulle få fota såna bilder på mig :D <3

2010-05-11 @ 00:17:13
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö