Koh Phangan dag 2


Imorse när klockan ringde fattade jag ingenting. Den visade 9 men det var kolmörkt och det kändes som om det var mitt i natten. Hitills har jag vaknat varje morgon innan klockan ringt av att solen lyst mig i ögonen men inte idag. Det visade sig att det sitter typ persienner på utsidan på fönsterna som verkligen mörlägger rejält.

Dessutom var det jättemolnigt ute och marken var blöt. Första regnet på denna resan har alltså fallit, men vi sov när det regnade så vi märkte ju inte av det och då räknas det inte tycker jag. Alltså inget regn på 18 dagar! hohoh.

Idag hade vi egentligen tänkt göra som alla andra och åkt iväg till en fin strand, men eftersom det var så molningt stannade vi bara vid hotellets pool, som alla andra också tycktes göra denna dag. Rätt gött att slippa all sanden och saltet faktiskt.

Dagen rann iväg snabbt precis som alla andra dagar och kvällen spenderades precis som alla andra kvällar. Allt börjar gå som på rutin nu, gå upp, äta frukost, sola, bada, duscha, vila, gå ut på stan, kolla lite affärer, äta middag, kolla lite mer affärer, gå hem, blogga, kolla på film, sova. Och sen börjar allt om igen. Jag skulle aldrig klara vara på ett och samma ställe i 3 veckor, nu händer det ju i alla fall lite nytt varje gång man åker till nån ny plats.

I alla fall, idag provade jag på chiken-fajita till middag för 54 svenska kr. Dyrt! Men jag har ju inte fått äta tacos på evigheter nu så va bara tvungen! Det var gott, men rätt lite kyckling för det priset. Men jag blev mätt ändå
.
ända bilden som tagits idag, min mat. haha

Ja, efter maten gick vi och bokade båt tillbaka till Koh Samui imorgon. Först tänkte vi stanna här hela dagen och åka tillbaka på kvällen, men nu åker vi på morgonen istället och spenderar hela dagen där med att sola och bada.

Förresten så är här världens största poolparty idag och det lär komma massor med folk från andra delar på ön, men såklart ligger vi inne i vår bungalow medans alla andra festar och hör även idag musiken dunka utanför. aaaaaaaah, jag har nog aldrig förr saknat mina vänner så mycket som jag gör nu. Om ni ändå hade varit här!
Och nej, vi åkte inte hit för att festa, men nån dag skadar ju inte tycker jag........

Men nähä, nu blir det lite mera hipp hipp istället. Om vi hör någonting för musiken...




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö