Karon Beach 6/3


Åt som vanligt en riktig brakfrukost och sen gjorde vi oss redo för ännu en dag på stranden här nere.
Riktigt varmt idag med, men som tur var blåste det jättemycket, så det svalkade lite i alla fall.

Började på en ny bok, inte alls lika bra som den förra, riktigt dålig egentligen men när jag väl börjat läsa kan jag inte sluta. Den kanske blir bra tillslut, så nu har jag läst halva.

Precis som vanligt solade och badade vi massor. På grund av att det blåste så mycket blev det gigantiska vågor. Helt galet stora! Nu kan jag tänka mig vilken kraft tsunamin haft alltså... Dom största vågorna som kom här nu var kankse 2 meter höga och man hade inte en chans. Jag och Tim, och alla andra som var i vattnet kastades typ 3 meter upp på stranden och bara gled på mage i sanden. Sen sögs man tillbaka ut i vattnet igen, inget att göra, bara att åka med, och sen kastades man upp en bit igen. Vi bara skrattade, men stackars alla småbarn, dom måste blivit livrädda ju!



Har även lyckats bränna oss idag igen... Jag förstår inte hur. Jag har ändå haft 50 på brösten och typ tagit på nytt efter varje gång jag badat, men ÄNDÅ är jag helt röd. Även magen är lite lätt bränd men det förstår jag mer för där va jag inte lika noga och hade "bara" 30. Tim har bränt sitt högra smalben rejält. Bara det högra också...
Förstår inte hur vi lyckas?

Ikväll har vi ätit på "Karon Seafood" igen, där vi åt andra kvällen. Samma mat idag igen, mycket gott!
Efter maten skulle jag äta den berömda "banan-pannkakan" men istället fick jag något helt annat. Typ stelnad sockerkakssmet med kokos och choklad inuti, och ingen banan. hmmm.. Får göra ett nytt försök nån annan gång, för det var ju så gott sist!

Nu har vi precis packat våra ryggsäckar och är redo för nya äventyr! Imorgon kl 7 lämnar vi Karon Beach för att göra Phi Phi öarna. Vet inte hur det kommer bli med uppdateringen där, tror inte vi kommer ha tillgång till trådlöst internet som vi haft här så det blir nog lite sämre med det. Men det märker vi!

Hoppas allt är bra där hemma. Vi saknar er! pusspusspuss


Postat av: vicki

Ser riktigt härligt ut,ja förutom Tim´s ben då.Han får kyla det ordentligt,Ha de gööttt,,Ja e inntee avundsjuk!!! Kram Vicki å Felicia!!

2010-03-06 @ 22:21:27

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö