Arlanda

Wehej, vi har bara kommit till Stockholm och jag uppdaterar redan. Arlanda var stort, och vi har nog sprungit fram och tillbaka genom hela stället snart känns det som.

Flygresan från Ängelholm gick bra. Och fort som fan. Man hann ju knappt sätta sig innan man skulle av igen.
Och god frukost fick vi också så nu är vi nöjda och glada. När vi började sjunka fick jag dock asont i öronen. Har aldrig haft problem med det innan, men  nu sjönk vi liksom sakta sakta neråt och jag trodde verkligen mina öron skulle sprängas eller nått. Det var inte långt ifrån tårar där alltså.

Ja, nu sitter vi alltså här på Arlanda och väntar på att få checka in. Utanför faller snön och just nu håller det på att "ploga" banorna här utanför. Det gör dock inget om planet blir en timme eller två försenat. Känns som om jag hellre sitter här och väntar än 5 timmar i Ryssland.

Nu har jag pecis slukat min sista mjölk på 3 veckor. Ekologisk dessutom. Det är verkligen jättestor skillnad på vanlig och ekologisk, den ekologiska är SÅ mycket godare. Så ni vet.

Nej, nu ska jag se om vi kan checka in. Hejsvejs!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö