Knäredsvykort

Ni har kanske sett bilderna tidigare här på bloggen men det är i alla fall de här två bilderna jag tryckt upp som vykort.

Som ni ser är det så himla vacker natur i Knäred och under sommaren kryllar här av danskar och tyskar, men även svenska turister.

Bilderna är tagna i juli förra året. Kvällen innan jag blev dödsjuk. Eller okejdå, inte dödssjuk men en lättare variant av körtelfeber. Jag hade så ont i halsen att jag inte ens kunde svälja mitt eget saliv. Mysig info va?

Men i alla fall, tack vare alla dessa turister (och säkert en hel del Knäredsbor också) har jag sålt nästan 400 vykort på drygt tre månader. Inte illa om jag får säga det själv. Säsongen har ju knappt börjat.

Kvarnfallsbron över krokån


Kvarnfallet & Kvarnhuset


Inga bilder får kopieras eller användas utan mitt tillstånd!
Var vänlig respektera detta, Tack! ©



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö