Copyright LH-foto

Nu börjar jag tröttna på att folk tar mina bilder och lägger upp på facebook, bilddagboken och diverse sidor utan att överhuvudtaget nämna mig. Okej, visst, kanske inget alla tänker på. (Trots att det står klart och tydligt, men okej.) Men när någon sedan frågar vem som tagit bilden så antingen svarar dom inte, eller så har jag till och med sett en som va så fräck att hon svarade att hon mer eller mindre själv tagit bilden. Där går gränsen!

Jag är jätteglad att det finns folk som vill ställa upp som modeller, och självklart ska dom få ta del av bilderna.
Men eftersom det verkar vara väldigt svårt att lite lätt och enkelt klämma in något i stil med "Foto: Linn Hansson - lhfoto.blogg.se" får jag helt enkelt ta saken i egna händer och därav den fula stämpeln mitt över bilden.

Så ja, i fortsättningen kommer bilderna jag lägger ut här på bloggen prydas av den mycket "vackra" stämpel.
På bilderna folk köper, antingen som digital kopia eller förstoring kommer där såklart inte vara någon stämpel.





Postat av: Malin

Hejsan !

Jätte fina foton du tar (:

Jag blev så intresserad av dina foton med sminkningar och allt så snabbt, så dagen efter är jag min kompis och börjar sätta på henne glitter och glamor och allt annat (:

Sen fram med systemkameran och ta foton!

Jag kan ju lova dig att dem inte blev lika fin som dina, men dem blev helt okeja !

Kolla gärna in min blogg, www.twogoldstars.blogg.se

Ha det bra / Malin :)

2010-02-02 @ 20:53:06
Postat av: Jossan

Helt ratt Linn. Ingen ska fa ta dina bilder och speciellt inte nar de ar sa himla fina!!! For ovrigt sa saknar jag dig hjartat <3

2010-02-07 @ 06:11:21
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö