Sista chansen

Igår bokades årets första bröllopsfotografering! Det är inte för ens den 3 juli men jag har redan börjat tänka och föreställa bilderna framför mig i huvudet. haha. Dom ska gifta sig på stranden ute i Mellby, så länge det inte regnar kan det ju inte bli annat än gudomligt vackert.

Vill även påminna er om min tävling med just temat KÄRLEK! Den avslutas imorgon kl 18, så kom igen nu, SISTA CHANSEN!




Klicka på bilden för att komma till tävlingen!


Postat av: emma ~

Hejsan!! ÅÅH så fin blogg du har måste jag säga!! :D ..Jag hade jättegärna anmält mig, men jag har ingen bild som passar :D <3 Tack så mkt för komentaren! Kram

2010-01-16 @ 13:49:13
URL: http://emmasfotoo.webblogg.se/
Postat av: emma ~

Awh hihi okej!! Tack så jätte mkt , ska leta reda på någon bild & meddela dig sedan! KRAM!!

2010-01-16 @ 17:28:54
URL: http://emmasfotoo.webblogg.se/
Postat av: Linnea

tack så jätte mycket för din kommentar. men grejen är att jag vill gärna veta vad folk tycker för man måste ju veta om man är inne på rätt spår elelr inte, å då är bloggen ett ganska bra sätt att kolla det! ;) men tack så jätte mycket för att du gillar det jag gör! :D

kram

2010-01-16 @ 18:49:24
URL: http://linneamarksell.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö