LH-foto

Ja, ännu en fotoblogg att lägga till på listan... Ännu en konkurrent för de miljontals fotobloggar som redan slåss om uppmärksamheten, som tävlar om flest premunanter på bloglovin, flest kommentarer, snyggaste designen och de bästa bilderna.
Finns det plats för en till i kampen tro?

Jag heter Linn Hansson och är en helt vanlig, glad och positiv tjej. Men istället för att ha ridning, fotboll eller dans som intresse ägnar jag mig åt foto.

I juni 2009 tog jag studenten och lämnade John Bauergymnasiet bakom mig med 3 års erfarenheter och mediautbilning i ryggsäcken, redo för livet, nya utmaningar och äventyr.

Som en förrvirrad 18-åring visst jag inte vad jag ville göra med mitt liv, och just nu spenderar jag dagarna på Mc Donalds där jag är fast anställd sen maj 2008. När jag inte jobbar försöker jag fotografera så ofta jag hinner.

Jag har stora drömmar och jag hoppas att jag en dag kommer att ha världens roligaste jobb, FOTOGRAF!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö