Upphörande av shoppingförbud

Igår upphörde äntligen mitt shopping förbud på riktigt! Behöver jag säga att lyckan var total?
jag sprang runt som en dåre i alla affärer och ryckte åt mig miljontals plagg som jag provade, vände och vred på. Men vet ni vad? Jag fick faktiskt inte med mig SÅÅÅ mycket hem. Kan i och för sig bero på att affärerna bara hade öppet två timmar så hann inte så mycket. Men nej, jag tror jag har blivit smartare och kommit till insikt dessa månaderna utan shopping. Kläder gör en faktiskt inte lyckligare. Haha, det där tog emot att skriva.

Hälften av alla kläderna i min garderob bara hänger där. Och hälften av det som bara hänger där har fortfarande prislappen kvar. SKÄRPNING! Många köper bara för köpandets skull, speciellt nu på rean. Den där klänningen eller kjolen som man så många gånger kollat på, men faktiskt kommit fram till att man nog aldrig kommer använda är sänkt till halva priset så då köper man den tillsist i alla fall, bara för att den är billig. Ett halvår senare hänger den fortfarande i garderoben, oanvänd med prislappen kvar...

Okej, nu blev det kanske lite väl mycket jidder om shopping hit och dit, men jag gillar att skriva. Orden bara flödar och fingrarna går inte att stoppa. I can't help it! Fotograferande journalist nästa kanske?









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö