Pepparkaksbak

Jag ber ännu en gång om ursäkt för min dåliga uppdatering... Om man vill komma nån stanns här i bloggvärlden är det nog regelbunden uppdatering som är receptet men jag har verkligen inte tid just nu.

Men om ni håller ut tills januari kan ni nog vänta er massor med inlägg, jag har nämligen bara fått 5 dagars jobb då. GUD VAD BRA! Nej. Okej att jag inte vill jobba heltid men lite mer än 5 dagar skulle jag ju inte klaga över direkt...

I alla fall, i måndags hade jag & min kusin vår årliga pepparkaks-bak dag. Dock en månad senare detta året, men har man fullt upp så har man...

GOD JUL i alla fall


Baka baka liten kaka


Det blev inte så många roliga bilder så slänger in en bild från förra året också... Dock hämtad från allas älskade bilddagbok så kvaliten är inte den bästa...




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö