Kaputt!

Förresten, ännu ett skäl till kass uppdatering, MIN DATOR ÄR KAPUTT!
Jag vet inte vad som är fel... Det är ström till både den och skärmen, men skärmen tänds aldrig och den där lampan som visar om den är av eller på bara blinkar... Inte okej!

Som tur är har jag de nytagna bilderna på min externa hårddisk och en snäll låtsaspappa som lånar ut sin laptop så jag har kunnat skicka in bilderna till framkallning och sådär. Dessvärre har jag inte bröllopsbilderna här och dom ska också bli förstoringar innan jul så detta måste lösas fort fort fort.

I alla fall, just nu vräker snön ner utanför fönstret och jag hopppas innerligt att den ligger kvar tills fredag då jag är ledig. Jag är så sugen på att fotografera så det kliar i fingrarna.

Nu vet ni i alla fall var ni har mig. Jag återkommer förhoppningvis imorgon :)


Postat av: vicki

snön blir kvar,10 grader kallt på fredag,skit me datan men allt brukar lösa sej!!god natt på dej.

2009-12-17 @ 00:21:03

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö