Gekås

FÖRLÅT!

Jag vet att jag blivit dålig på att uppdatera här och varför ska jag inte dra en gång till...  Men om ni hemskt gärna vill läsa det kan ni klicka HÄR! hoho bara för att.

Men idag är det faktiskt en helt annan anledning. I förmiddags åkte nämligen jag och två kompisar iväg till gekås för lite julklappsshopping. Och eftersom jag gett mig själv shoppingförbud, som för övrigt går sådär, blev det en HIMLA MASSA julklappar. Jag är lycklig så länge jag får shoppa, sen spelar det ingen roll vem det är som får grejerna. heheh.

Efter 8-timmars shoppande, och en nådig summa pengar var vi äntligen redo att bege oss hem mot.
Nu sitter jag här, kl 2 på natten med inslagspapper och fyra stora gekås-kassar fulla med julklappar som ska packas in.

Köpte en minneskortsläsare idag, 89 kr, som hittat! Så nu ska det förhoppningvis funka både bättre och snabbare med överföring av raw-filer från kameran till datorn. Provade den precis och huj vad den gick, och fy vad enkelt allt blev! Dagens bästa köp mån tro?

Inte världens bästa bild, kl är 2 på natten! Men här ser ni i alla fall hur mysigt jag har det :) lägg på lite julmusik och stämningen är fixad!


Minneskortläsaren.  "TakeMS" 89 kr. (Bild tagen med mobilkamera)







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö