Fredagens bestyr

Fredagen med fullfart blev inte så hektisk som jag trodde. Kan kankse bero på att den ena familjen jag skulle fota inte kom? Kan va så ja.....
Min sekreterare, hohoho, fick ringa upp och ordna en ny tid så nu ska dom komma på torsdag istället. Hoppas dom dyker upp då!

Men jag fick i alla fall fotat dom tre härliga syskonen Vågendahl/Andersson. Först tog vi enskilda bilder på var och en och sen en bild på alla tre tillsammans. Har bara precis hunnnit kolla igenom bilderna lite snabbt men det såg bra ut!

Sen var det ju även ett par och kollade på sina bilder... Dom valde ut tre stycken som dom ville ha. Jag hoppas verkligen inte att dom gör det bara för att vara snälla utan att dom faktiskt gillar mina bilder!

Just nu är jag i Halmstad hos min syster, därav ingen uppdatering igår som jag lovade... Mamma & Benny kommer snart och hämtar mig och då ska vi flänga runt i lite affärer...

När jag kommer hem blir det redigering för fulla muggar och lite bloggande såklart!

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på... Hoppas ni överlever! Själv tycker jag inlägg utan bilder på en FOTO-blogg är sjukt tråkiga...


Postat av: Isac

haha gillar det där med sekreterare skarpt...

2009-12-05 @ 23:26:59

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö