Foton framkallade

Idag fick jag hem de första gänget av bilderna som folk beställt... Har alltid beställt på postfoto innan men blev inte så nöjd med deras krångliga storlekar sist så nu provade jag den omtalade sidan crimson istället.
Jag är riktigt nöjd med resultatet! Kan visa er imorgon hur det blev. Riktigt snygga och klara färger och bra kvalite på pappret. Gillar vi!

Imorgon ska jag börja dagen med att sortera bilderna till rätt person och skriva kvitton och sådär så att de som vill kan få sina foton imorgon.

Sen kommer min kära vän Ida och ska fixa julklapps-bilder och sen blir det julkorts-fotografering med en familj. Ja det var i alla fall tänkt så förra veckan men då kom dom inte och det känns kankse lite sent att börja fiffla med julkort nu. Vi får väl se vad som säger...

Påtal om det borde mina egen-gjorda julkort komma imorgon. hohoho hoppas dom blir fina :)
Och påtal om post tycker jag mina filter + refläxskärm borde anlända snart. Jag vill ha det NU NU NU!

Nej, om man skulle ta och sova nu kanske? Måste bara röja undan alla saker från sängen..... puuh!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?


RSS 2.0


Fotograf i Halmstad - Bröllopsfotograf i Halmstad - Barnfotograf i Halmstad - Nyfödd-bilder halmstad - nyfödd-fotograf Halmstad - bebisfotograf Halmstad - Fotograf nyfödd Halmstad - Fotograf Halmstad gravid - Gravidbilder fotograf Halmstad - Graviditesbilder Halmstad fotograf - Familjefoton Halmstad - Familjebilder Halmstad - Familjefotograf i Halmstad - Djurfotograf i Halmstad - Fotograf Halmstad - Fotograf bröllop Halmstad - Bröllopsfotograf Halmstad - Fotograf i Laholm - Bröllopsfotograf i Laholm - Barnfotograf i Laholm - Nyfödd-bilder Laholm - nyfödd-fotograf Laholm - bebisfotograf Laholm - Fotograf nyfödd Laholm - Fotograf Laholm gravid - Gravidbilder fotograf Laholm - Graviditesbilder Laholm fotograf - Familjefoton Laholm - Familjebilder Laholm - Familjefotograf i Laholm - Djurfotograf i Laholm - Fotograf Laholm - Fotograf bröllop Laholm - Bröllopsfotograf Laholm Fotograf i Malmö - Bröllopsfotograf i Malmö - Barnfotograf i Malmö - Nyfödd-bilder Malmö - nyfödd-fotograf Malmö - bebisfotograf Malmö - Fotograf nyfödd Malmö - Fotograf Malmö gravid - Gravidbilder fotograf Malmö - Graviditesbilder Malmö fotograf - Familjefoton Malmö - Familjebilder Malmö - Familjefotograf i Malmö - Djurfotograf i Malmö - Fotograf Malmö - Fotograf bröllop Malmö - Bröllopsfotograf Malmö